Vēl viens grāmatu blogs

Priecājos, ka grāmatu blogu skaits pēdējā laikā ir pieaudzis un tie ir kļuvuši aktīvāki. Tomēr domāju, ka par daudz to mums nebūs nekad.

Es esmu lasītāja nevis rakstītāja, tāpēc blogs būs vienkāršs. Teksti būs īsi un ļoti subjektīvi. Pārsvarā pārdomas, kuras jebkuram neviļus rodas lasot. Ar vārdiem man visu dzīvi ir bijušas sliktas attiecības. Es tiem mēdzu ieriebt ar draņķīgu pareizrakstību un tizlām teikumu konstrukcijām, savukārt šie man ar to, ka mēdz veiksmīgi slapstīties brīžos, kad pēc tiem rodas patiešām nopietna vajadzība. Pareizrakstības programmas te nepalīdz – tie zina, kas es patiesībā esmu. Diez vai blogs mūsu attiecības uzlabos, tāpēc neceriet te uz īpašām verbālām virāžām, oriģināliem spriedumiem un smalkiem filoloģiskiem iztirzājumiem.

Kāpēc nolēmu sākt rakstīt:

1) Laukā ir rudens, gari tumši vakari, ideāls laiks blogam. Tiesa pastāv risks, ka šī būs sezonāla aktivitāte, bet tāda ir dzīve.

2) Patīk lasīt citu rakstītās atsauksmes par grāmatām. Pateicoties lasītāju aktivitātei sociālajos tīklos esmu atradusi un izlasījusi daudz brīnišķīgu grāmatu. Pamazām sāku baidīties, ka visu laiku tikai ņemot informāciju no citiem, izjaukšu trauslo karmisko līdzsvaru šajā pasaulē, tāpēc jūtu pienākumu kaut ko nolikt vietā.

3) Elementāra vēlme sakārtot domas par izlasīto un noformulēt savu viedokli. Pēc būtības formāls iemesls, jo nekas neliedz šim nolūkam izmantot piezīmju grāmatiņu vai ieviest attiecīga satura failu kādā elektroniskā uzpariktē.

4) Ms Marii aktivitāte un Lasītājas uzaicinājums pastāstīt par savu dzīvi grāmatās nāca neticami atbilstošā brīdī.

Komentēt

